Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

LOE (Lotus Omnivore Engine)





  • Ο πρωτότυπος κινητήρας Omnivore είχε παρουσιαστεί στο περσινό σαλόνι της Γενεύης και τα νέα στοιχεία που ανακοίνωσε η Lotus δείχνουν πως δεν επρόκειτο για ένα ακόμη… πυροτέχνημα με στόχο απλά και μόνο την προσέλκυση της δημοσιότητας.
  • Οι πρώτες μας πληροφορίες μιλούν για πρωτότυπο μονοκύλινδρο μονομπλόκ κινητήρα (κεφαλή και μπλοκ αποτελούν κοινό χυτό) χωρητικότητας 499,6 κ.εκ. Η γεωμετρία του είναι τετράγωνη (86×86 χιλιοστά), είναι δίχρονος και άμεσου ψεκασμού. Μάλιστα, οι μηχανικοί της Lotus ισχυρίζονται πως ο κινητήρας τους μπορεί να λειτουργήσει με μπουζί και εναλλακτικά με ελεγχόμενη αυτανάφλεξη (HCCI) ξεπερνώντας τα προβλήματα της κρύας εκκίνησης.
  • Σαν κερασάκι στην τούρτα μοιάζει ένας κόμπακτ μηχανισμός (”puck” τον ονομάζει η Lotus) που βρίσκεται πάνω από το θάλαμο καύσης και έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει την σχέση συμπίεσης που κυμαίνεται από 10:1 έως και 40:1 (στην περίπτωση του Omnivore με μπουζί). Ο αυλός εξαγωγής στον πρωτότυπο Omnivore ελέγχεται από βαλβίδα συνεχώς μεταβαλλόμενης λειτουργίας (ανοίγματος/κλεισίματος) που μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει το μέγεθος της εκτόνωσης στον κύλινδρο.
  • dite edw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου