Καταρχήν τα βλέπω σαν το μεταβατικό αλλα και πειραματικό στάδιο αυτών που δεν ξέρουν σε τι πρέπει να κατασταλάξουν και να το εξελίξουν ώστε να είναι καλοί σε αυτό. Κάτι σαν τους/τις bi ένα πράγμα και ακόμα περισσότερο μου θυμίζουν τα... every day αποκριες, transexual! Έπειτα κάνουν ακόμα και αυτούς που ξέρουν τι θέλουν να είναι αναγκασμένοι να πάνε σύμφωνα με την τάση της μόδας και δεν εννοώ να γίνουν trendy (γιατί τελειωσα με το παράδειγμα) αλλα ενώ έχουν αφοσιωθεί στην εξέλιξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης (2 stroke, 4 stroke) και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν τα R&D τους ώστε να προσπαθήσουν να εξελίξουν την θερμοδυναμική του απόδοση, τους την βγαίνει το marketing και τους λέει ''το budget θα πάει στα Hybrid που δείχνουν ότι θα φορεθούν πολύ φέτος''. Υπάρχουν τόσα που μπορούν να βελτιωθούν για να μειωθεί η κατανάλωση αλλα και να βελτιωθούν οι επιδόσεις αλλα... Η Mitsubishi έφερε ξανά στο προσκήνιο τον άμεσο ψεκασμό (την ακολούθησαν VW,Alfa,Mazda σε ύποπτα πολύ μικρό χρονικό διάστημα). Η Fiat παρουσίασε το Multiair κάνοντας μας να αποδεσμευτούμε k να πούμε bye bye στην κλασική πεταλούδα και στους περιορισμούς που αυτή μας είχε επιβάλει. Η Mazda δούλεψε την πυρανάφλεξη και με το i-stop μας έδειξε ότι... γίνετε και χωρίς την μίζα (σφαίρα και πολύ ορθά την αντέγραψε η Mercedes και ετοιμάζεται να το λανσάρει). Η Ford προσπαθεί και είναι πεπεισμένη ότι θα ξεχάσουμε μια για πάντα τα μπουζί, τους περιορισμούς της εστίασης τους k της ακίδας η ακίδων τους, χάρι στα... Laser! Η Lotus με τον Omnivore μας δείχνει ότι ο δίχρονος όχι απλά δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη αλλα ίσως και να μην έχει πει καν την πρώτη! Η Saab και η Mercedes με το SVC k DiesOtto αντίστοιχα θέλουν να μας δείξουν ''παιχνίδια'' με την σχέση συμπίεσης k ότι η αυτανάφλεξη στον βενζινοκινητήρα είναι ωραιότατη όταν είναι... ελεγχομενη! Μπορώ να φέρω πολλά ακόμα παραδείγματα αλλα αναφέρω αυτά για αρχή για να σας δώσω λίγα κίνητρα ψαξίματος-διαβάσματος στο net. Το multiair δείχνει ότι δουλεύει καλά, είναι ότι πιο καινοτόμο εφαρμόστηκε ποτε στον τετράχρονο κινητήρα εσωτερικής καύσης(δεν το λέω μονο εγώ αυτό) και σκεφτείτε ότι ακόμα είναι σε... safe mode να το πω? Δείτε πιο κάτω πιο είναι το μέλλον του σε... overclocking mode να το πω?
ΚΑΛΟ ΔΙAΒΑΣΜΑ (στους γνωστες)!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου